BAŞKAN GÖKÇEK'E ANLAMLI ÖDÜL

13 Ocak 2013

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, hem yaşlıların hem de gençlerin değerlendirmesiyle anlamlı bir ödüle daha layık bulundu.

BAŞKAN GÖKÇEK'E ANLAMLI ÖDÜL

DÜNYA YAŞLILAR DERNEĞİ İLE SEVGİ ELİ İZCİLİK VE   GENÇLİK KULÜBÜ’NÜN ORTAKLAŞA DÜZENLEDİĞİ 1.   ULUSLARARSI İZ BIRAKAN BÜYÜKLER ONUR ÖDÜLÜ   BAŞKAN GÖKÇEK’ E VERİLDİ

odul.jpgBüyükşehir Belediyesi’nin yaşlılara ve gençlere verdiği değerin yansıması hizmetlerin değerlendirilmesi sonucu, Dünya Yaşlılar Derneği ile Sevgi Eli İzcilik ve Gençlik Kulübü’nün organize ettiği 1. Uluslararası İz Bırakan Büyükler Onur Ödülü Başkan Melih Gökçek’in oldu.

Dünya Yaşlılar Derneği ile Sevgi Eli İzcilik ve Gençlik Kulübü’nün ortaklaşa düzenlediği 1. Uluslararası İz Bırakan Büyükler Ödül Töreninde İş dünyası, medya, sanat, spor, edebiyat, eğitim, siyaset alanlarında yaptıkları ile iz bırakan kişi veya kurum yöneticileri ödüllendirildi.

A City Alışveriş Merkezi Tören Salonu’nda gerçekleşen,

Ödül Töreni’nde Başkan Gökçek’in ödülünü, Başkan adına Ankara Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Ahmet Recep Tekcan, Dünya yaşlılık Derneği Yönetim Kurulu üyesi Orkun Saraçoğlu’ndan aldı. 

odul1.jpg

Ana İçeriğe Atla