BÜYÜKŞEHİR 'DEN NOSTALJİK KONSER

14 Ocak 2013

Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası 14 Ocak Pazartesi Günü Gençlik Parkı Kültür Merkezi’nde Barış MANÇO ve Cem KARACA Şarkıları ile Başkentlilerle Buluşacak…

BÜYÜKŞEHİR 'DEN NOSTALJİK KONSER

dev800.jpg   Başkentlilere her konserinde müzik ziyafeti sunan Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası, 14 Ocak Pazartesi günü de Barış MANÇO ve Cem KARACA Şarkılarının seslendirileceği bir konser verecek.

  Gençlik Parkı Kültür Merkezi’nde saat 20.00’da başlayacak konserde Şef Kemal Günüç yönetimindeki Kent Orkestrası’na konuk sanatçılar Turgay BENGÜ ve Bahadır ÖZÜŞEN eşlik edecek.

  Tarih : 14 Ocak 2013 - Pazartesi 
  Saat  : 20.00
  Yer    : Gençlik Parkı Kültür Merkezi 

Ana İçeriğe Atla