GÖLBAŞI'NDA, EGO OTOBÜSLERİ'NE ESKİ DÜZEN
17 Temmuz 2013EGO otobüsleri, (17 Temmuz) itibaren Gölbaşı ve Eymir TOKİ Konutları’ndan Ulus ve Kızılay’a direkt ulaşım hizmeti vermeye başlayacak. Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, geçtiğimiz günlerde, Büyükşehir Belediyesi tarafından Gölbaşı’nda 7 bin kişiye verilen iftar yemeğinde bir anket düzenlemiş ve bölge halkının isteği üzerine eski sisteme dönülmesi için çalışmaların yapılmasını istemişti.
-EGO OTOBÜSLERİ, GÖLBAŞI- ANKARA HATTINDA ESKİ SİSTEMLE ÇALIŞACAK
- BAŞKAN MELİH GÖKÇEK’İN GÖLBAŞI’NDA İFTARDA DÜZENLEDİĞİ ANKET İLE BÖLGE HALKININ İSTEĞİ ÜZERİNE EGO OTOBÜSLERİ (17 TEMMUZ) İTİBAREN ULUS VE KIZILAY’A UĞRAYACAK ŞEKİLDE HİZMET VERECEK
EGO otobüsleri, (17 Temmuz) itibaren Gölbaşı ve Eymir TOKİ Konutları’ndan Ulus ve Kızılay’a direkt ulaşım hizmeti vermeye başlayacak.
Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, geçtiğimiz günlerde, Büyükşehir Belediyesi tarafından Gölbaşı’nda 7 bin kişiye verilen iftar yemeğinde bir anket düzenlemiş ve bölge halkının isteği üzerine eski sisteme dönülmesi için çalışmaların yapılmasını istemişti.
Bunun üzerine harekete geçen EGO Genel Müdürlüğü, Gölbaşı-AŞTİ ve Eymir TOKİ Konutları-AŞTİ arasında çalışan Metrobüs hattını iptal etti.
EGO Otobüsleri yarın sabahtan itibaren eskiden olduğu gibi Kızılay ve Ulus’a uğrayacak şekilde hizmet verecek.