"SREBRENİTSA CEHENNEMİ ORATORYOSU" 4 OCAK'TA...
04 Ocak 2013"Srebrenitsa Cehennemi Oratoryosu" Büyükşehir Belediyesi Himayelerinde 4 Ocak Cuma Günü MEB Şura Salonu'nda Sahnelenecek.

"Srebrenitsa Cehennemi Oratoryosu" Büyükşehir Belediyesi Himayelerinde 4 Ocak Cuma MEB Şura Salonu'nda Sahnelenecek.
Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası ve Zenica Korosu tarafından sahnelenecek “Srebrenitsa Cehennemi Oratoryosu”, Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin de desteği ile MEB Şura Salonu’nda 4 Ocak Cuma saat 20.00’da Başkentlilerle buluşacak.
Boşnak halkının uğradığı soykırımı konu edinen oratoryo, Bosna Hersek dışında ilk kez Türkiye’de sahnelenecek.
(Etkinliğe katılım ücretsiz olup, bilet veya davetiye gerekmemektedir.)