"SREBRENİTSA CEHENNEMİ ORATORYOSU" 4 OCAK'TA...

04 Ocak 2013

"Srebrenitsa Cehennemi Oratoryosu" Büyükşehir Belediyesi Himayelerinde 4 Ocak Cuma Günü MEB Şura Salonu'nda Sahnelenecek.

"SREBRENİTSA CEHENNEMİ ORATORYOSU" 4 OCAK'TA...

srebrenitsa.jpg

 "Srebrenitsa Cehennemi Oratoryosu" Büyükşehir Belediyesi Himayelerinde 4 Ocak Cuma MEB Şura Salonu'nda Sahnelenecek. 

  Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası ve Zenica Korosu tarafından sahnelenecek “Srebrenitsa Cehennemi Oratoryosu”, Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin de desteği ile MEB Şura Salonu’nda 4 Ocak Cuma saat 20.00’da Başkentlilerle buluşacak.

    Boşnak halkının uğradığı soykırımı konu edinen oratoryo, Bosna Hersek dışında ilk kez Türkiye’de sahnelenecek.

      (Etkinliğe katılım ücretsiz olup, bilet veya davetiye gerekmemektedir.)

Ana İçeriğe Atla